tisdag 14 februari 2012

Den här dagen som är idag

Alla hjärtans dag...
Det är en dag som alla andra.
Visst kanske man blir lite extra påmind om sitt singelskap, men det finns massor av annan kärlek att fira och det tycker jag märks mer och mer.
Själv ägnar jag mig åt att sy klart helvetesbandeaun (det blev en helt ny, som tur var hade jag tyg kvar), packa kläder till genrepet och eventuellt gå och köra zumba. Och att läsa den där boken om relationsstörningar... Haha. Jag kom inte ens på ironin i det hela förrän jag läst flera kapitel.
Jag har skickat ett sms-hjärta till M, mest för att jag vet att han tycker den här dagen är jobbig, och han är också den enda jag har fått av.
Men det är helt ok.

Den här dagen är helt okej och vet ni varför? Jo, för trots att ingen skickar mig blommor eller choklad så vet jag att det finns människor som tycker om mig. Alla dagar på året. Och jag har människor att tycka om, alla dagar på året.

Fast hade jag haft kille hade jag fan krävt i alla fall en blombukett! :D

4 kommentarer:

Pinglan sa...

Stor kram till dig!

Antoinette sa...

detsamma! :)

Pari sa...

Du min man reste bort så det spelar ingen roll, singel eller ej, man får inga blommor oavsett min vän ;)

Antoinette sa...

Äsch, han hade ju kunnat skicka blombud! ;)