söndag 10 juli 2011

Så mycket att fundera på..

Snart är Värmlandssemestern över.
Imorgon åker jag hem. Hem till kaoset.
Min lägenhet alltså. Jag hann ju inte städa, eftersom jag var ute och slarvade (not!) till klockan 3 på natten. På tisdag förmiddag kommer mamsen, då måste det se ok ut.

Det är lite surt. Jag hade velat hinna träffa dejten innan mamma kommer. Sen kan vi inte ses på en dryg vecka till och det känns... Så där.
För även om det känns ovanligt lugnt, så har jag en liten stress att han ska tappa intresset. Fast samtidigt. Gör han det, då var det väl inget ändå.
Jag funderar mycket och pratar mycket med A om det han berättade för mig senast vi sågs. Det får mig både att bli fundersam, för det är verkligen inte odelat positivt. Samtidigt talar det till hans fördel att han är så ärlig.
Sen vet jag ju fortfarande inte vad det är han är ute efter.
Vi har i alla fall hörts nästan varje dag via sms eller mail. Och det är inte alltid jag som sms:ar eller mailar först.
Vi får se, just nu känns det okej och jag vilar i det. Kanske ringer jag honom på måndag, kanske nästa steg..?

Inga kommentarer: