söndag 3 juli 2011

nu får det ge sig!

Fortfarande är jag seg.
Fortfarande trött, huvudet känns tungt och jag orkar inte göra mycket annat än att sitta framför datorn.
Jag kan ju inte vara bakis fortfarande, så nu skyller vi på medicinen. Bara några dagar kvar nu, så hoppas jag slippa den här skiten för gott! Biverkningarna alltså. Medicinen har jag att tacka för mycket, även om jag hoppas slippa den nu.
Nu har jag i alla fall bestämt mig för att gå och träna. Helst yoga, men finns inga platser får jag ta en sväng i gymet. Jag får inte boka plats just nu, för jag har visst slarvat med avbokningar.. Oops. Det är nog medicinens fel det med!

3 kommentarer:

Maria sa...

Jag får inte heller bok just nu... har inget att skylla på dock, fan!

Aurora sa...

Sjukt bra att du tar dig iväg i vilket fall!

Antoinette sa...

Tack!