söndag 3 juli 2011

Ner och upp och ner..

Jag är ledsen nu.
Inte för nåt speciellt. Det bara kom över mig. Jag känner mig ensam.
Jag vet att medicinen stökar runt i mitt huvud. Jag vet att jag glömde äta idag.
Men det spelar liksom ingen roll att jag vet varför, för känslan är där ändå. lIka stark.
Jag känner mig liten, oönskad, ensam och ledsen.

Och lite är det nog för att dejten inte hört av sig. Inte sen i fredags. Vilket jag egentligen vet är okej, men vi har ändå hörts varje dag. Och just idag hade jag behövt lite bekräftelse. Just nu hade jag behövt den.

Men det är väl nåt jag ska lära mig av det här med.

6 kommentarer:

Anna sa...

Jag har också känt mig ledsen och ensam i kväll. Jag försöker peppa mig med lite musik här, ibland funkar det. Jag hoppas känslan går över snabbt nu.

Stor kram!

Anonym sa...

Det är tufft att lägga ner medicinerna, man äter ju dom av en anledning.

Kram och pepp :)

Antoinette sa...

Jag ska ta ett bad och krypa till kojs och hoppas på att känslan försvinner till imorgon...

Kramar

Tears and Pearls sa...

Det brukar gå över! Hoppas badet fick dej att få tillbaka den braiga känslan! KRAM

Åsa sa...

Vet hur du känner dig och det kan vara små saker som utlöser det o så ramlar man ner i det svarta hålet. Som tur är kan det kännas bättre redan dagen därpå.

Jag brukar gå o lägga mig och hoppas på det om jag sitter uppe på kvällen och känner att livet är piss.

Kramar!

Antoinette sa...

lite bättre är det.
Usch, ska bli så skönt att sluta mixtra med kemin.. :S

Kramar och tack!