lördag 2 juli 2011

ett lidande

Är huvudet dumt får kroppen lida. Huvudet var jäkligt dumt inatt och jag lider idag, jag lovar er. Rekommenderar ingen att dricka konjak klockan 3 på natten.
Jag var dessutom tvungen att gå upp ur sängen imorse, eftersom jag bokat en klipptid klockan 13. Å andra sidan var det inte helt fel att bli lite ompysslad av min söta frisör. Tänk att det kan vara så fantastiskt skönt när någon tvättar håret på en. Ser han som gör det dessutom ut som en grekisk gud, så gör det ju inte saken sämre. Jag hade kunnat ligga där hela dagen.
Nu är jag putsad och klar i alla fall. Och mätt, för jag kunde ju inte låta bli att gå och köpa massa skräp. Det får bli nutrilett dagarna som kommer, men idag var jag tvungen att ha glass och ostbågar.

2 kommentarer:

Amy Glaad sa...

åh, ostbågar, det måste jag fixa! Gud så gott, glass har jag redan hunnit med :)

Antoinette sa...

det var de här nya, skruvarna. SJUKT goda!