måndag 4 juli 2011

men lite bättre, det är det allt..

Idag är det sådär. Jag är inte lika låg, även om jag nyss grät till Billy Joel's "And so it goes". För övrigt en fantastiskt vacker låt, lyssna på den. Vi ska sjunga den ikväll.
Efter att jag hade badat igår kollade jag mailen. Ingen mail. Jag borstade tänderna och gick och lade mig. Kollade mailen på mobilen (ja, jag är knäpp, so shoot me) och pling! Ett mail i inboxen och ett på dejtingsidan där han skriver att han just mailat mig. Vi ska ses imorgon.
Och ja, det gjorde att det kändes bättre.
Och jag har fortfarande kroppsnoja.
Han kanske inte alls är intresserad av mig på det sättet, han kanske bara tycker jag är rolig och trevlig. Bara.
Kanske inte är så bara. Men fan. Jag vet inte. Just nu är jag bara allmänt knäpp och förvirrad, det är bara att stå ut hörni.
Jag blir väl normal nån gång, kanske.

4 kommentarer:

Åsa sa...

Äh, man går väl inte på dejt med nån som är oattraktiv! Vill man träffa en pajas så finns det andra att skoja med, klart han tycker du är fin :o) Annars skulle han inte träffa dig igen.

Tears and Pearls sa...

Förstår precis hur du menar med kroppsnoja, men jag håller med Bara Jag. Han hade väl inte velat gått ut med dej om han inte tyckte du var fin! :P

Antoinette sa...

Like the way you're thinkin'... :)

Truth sa...

Jag har mailat dig, kolla där!
/Kram A