torsdag 21 juli 2011

Prestation och knäppa undringar

Har precis varit ute och presterat. Typ. Jobbigt, men nyttigt, kanske? För det jag hade förberett fanns inte, så jag fick improvisera. Då blir det inte perfekt. Men det blir...

Och så skulle han eventuellt kommit förbi, men det gjorde han inte. Lika bra det. Jag var inte riktigt redo. Vill hinna nutriletta några dagar till.
Och jag undrar så, jag kan inte låta bli! Särskilt inte nu, mitt i natten efter två glas vin. När vi inte setts på drygt två veckor. Vad vill han? Övar han på mig? Träffar han andra? Och om så vore, så har väl jag inte med det att göra. Fast det verkar inte som om han gör det, eller vad vet jag. Jag vet ju inte. Jag har i alla fall inte energi att träffa mer än en.
Fan, jag vill ju ha närhet snart!!! Blir det inget i helgen, då vete fan.
Äsch. Jag går och lägger mig.

Inga kommentarer: