söndag 24 juli 2011

Det finns fördelar med allt, eller?

Det kanske inte bara är negativt att bli nobbad. Även om jag fortfarande måste blunda hårt när jag tänker på det. Jag ömsom skäms, ömsom är stolt över att jag frågade.
Men, jag var ute och sprang nu. Jävlar vad bra det gick! För första gången kan jag säga att jag sprang 35 minuter. Första 15 var det inte ens jobbigt, bara skönt! Detta trots en halv flaska vin och en mojito igår, samt ca 2 timmars sömn på det.
Tänk vad lite sexuell och känslomässig frustration kan göra!

2 kommentarer:

Singelsussi sa...

Haha, gud vad jag känner igen det där! Jag har fått ut mycket sorg, frustrationer och besvikelser över killar i gymmet. Vet precis hur det är att känna sig nobbad och att man inte var godo enough. Håll ut!

Antoinette sa...

jag försöker, men just nu svider det rätt hårt..
Kan även bero på att jag bara ätit en macka, 50 g choklad och en nutrilett idag. Gårdagens lax står härmed i ugnen.
Tack!