lördag 8 november 2014

lite efter

Ja, jag ligger lite efter i den där novemberlistan, men lugn, bara lugn. Jag kommer tillbaka.

Hursomhelst, jag har haft en riktigt tuff avslutning på veckan. Känslig, gråtmild, ont i muskler och rygg (okej, det kanske är mest för att jag faktiskt har tränat, vilket är bra), lite allmänt upp och ner.
I torsdags fick jag redan på att jag inte kom vidare i rekryteringsprocessen på det där jobbet jag så vansinnigt gärna ville ha. Jävla skit. Senare på dagen hade jag dock ett missat samtal från ett annat jobb jag sökt, inte riktigt lika klockrent, men ändå, och nu ska jag på intervju på tisdag. Så vi får se.

Annars måste jag verkligen börja laga mat igen. Jag lägger alldeles för mycket pengar på take away och halvfabrikat just nu, vilket både min plånbok och min mage lider av. Magen både inuti och utanpå, trots min fysutmaning nu i november.

Igår var värsta dagen på länge. Inga filter what so ever. Onödiga konflikter på jobbet, svårt att hålla tillbaka tårarna. Och så skamkänslor för det. Blä. Sen blev det bättre och igår kväll kollade jag min mensapp och jag ska ha mens typ imorgon. Så, PMS. Fan vad värdelöst det är.

Idag händer inte mycket. Jag orkar ju inte, vilket också suger. Men, samtidigt får jag väl bara inse att jobbet suger all energi just nu och jag måste återhämta mig. Nästa vecka händer det lite roliga grejer som jag måste ladda för också, så det är bara bra.

Nu kaffe.

Inga kommentarer: