tisdag 4 november 2014

4. Kolla! Här är en bild på mina fötter i ett par skor jag gillar.


Det ni. Det hade man inte kunnat tro för några år sen, att det här skulle vara ett par  av favoritskorna.

Jag hade inte alls nån lust att ge mig ut idag. Lång dag på jobbet med kvällsmöte, mörkt, blött och halkigt ute. Men jag är ju med i en utmaningsjävel, en "ät nyttigt och rör på dig trettio minuter varje dag"-utmaning. Då kan man ju inte banga, även om det känns skönare att krypa ner i soffan och titta på Dessertmästarna. Nu är jag förstås sjukt nöjd.

 I övrigt går jag mest runt som en nyförälskad tonåring som bevakar mailboxen med frenesi.. Kom igen, gen mig det där jobbet nu! Eller i första hand nästa intervju. Visserligen sa han ju att de förmodligen skulle höra av sig i slutet av denna vecka, men ändå.. Snällasötarara?!


Inga kommentarer: