söndag 23 november 2014

Bra

Bra saker som har hänt på sistone:
* Nästan bokat resa till London i januari. Hotellet är bokat i alla fall. Jag måste vänta tills lönen kommer med att köpa flygresan, men det finns för under 500 spänn tur&retur. Sen är det bara biljett till evenemanget kvar.
* Var ute och sprang idag efter repet. Jag har så mycket adrenalin i kroppen just nu och jag är så sjukt nöjd med att jag drog på mig löparkläderna så snart jag kom hem. 5 km blev det.
* Yoga i fredags. Yoga is the shit. Något ofokuserad och skakig var jag, men kroppen blir så lycklig.
* Rep idag. Få sjunga med alla fantastiska kvinnor i kören. Fan vad coolt det är att jag har kompisar allt mellan 17 och 66 år.
* Jag har städat och diskat! Jag var tvungen, eftersom det kom hit folk och repade i lördags också. Så nu är det hjälpligt rent och snyggt här hemma.

Så livet är helt okej, just nu. Jag stannade hemma i fredags kväll istället för att gå ut, vilket var helt rätt beslut. Lördagen var också slapp, utom en timmes rep, och idag har jag som sagt repat och sprungit. Det löper på, som det ska göra.

Inga kommentarer: