måndag 3 november 2014

3. Ibland tänker jag att jag borde…

Alltså. Jag försöker ju sluta med det där borde. Gillar inte måsten och borden, de stjäl energi och skapar negativ energi. Tycker jag.
Men, sen finns det ju saker jag VILL göra. Det är egentligen samma sak, fast lite mer positivt då. Så vad tänker jag att jag vill då?
Jag vill.. Säga ifrån mer när det gäller mig själv. Till exempel på jobbet. Jag är jättebra på att säga ifrån för andra, men själv sväljer jag en hel del, i alla fall på sista tiden. Tänker att "det nog är mitt fel ändå, jag borde har förstått och gjort mer/mindre/annorlunda"...
Nej, nu är det slut på det. Heja mig!

Sen tänker jag att jag vill sjunga mer, alltså repa själv, för det är mycket roligare att repa med andra när man kan sin shit, så att säga.

Jo, och så tänker jag att jag vill komma igång och dejta (där har vi ett borde..), det är visserligen tids- och energikrävande, men också lite kul och jag VILL ju verkligen träffa nån!

Inga kommentarer: