torsdag 31 januari 2013

Highs and lows

Blandad dag idag, verkligen.
Skulle ha konferens hela dagen och prata omorganisation. På morgonen ringer min chef och säger att "jag kan inte komma förrän till lunch, men du kan väl börja". Det var bara att köra en snabbplanering på upplägg på tunnelbanan och sen köra. Och vet ni, det gick skitbra. Jag är bra på sånt där, strukturera upp, hålla i möten. På uppstuds. Jag är bra när jag planerar det också, i och för sig.

Sen repade vi. Ny låt och den var inte alls sådär lätt som jag trodde. Framförallt trodde jag att den fastnat mer än vad den gjort och jag blir så arg på mig själv när jag gör fel. Sen blir jag arg på mig själv för att jag blir arg på mig själv och sen tror jag att folk tycker jag är jobbig och så blir det.. Jobbigt. Som tur är känner de andra mig rätt väl, så de vet att jag skäller mycket värre än jag bits. Kvällen slutade i fnissanfall och vi har kommit en bra bit på väg, så det känns ändå rätt ok.

Komande highs and lows då?

Imorrn är det lite utgång och livemusik, på lördag dejt.. Och det får vi väl se om det blir en high eller low...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att både utgången och dejten blir jättebra! Kram!