måndag 28 januari 2013

kebab och relationer

På yogan står kebabdoften som ett moln runt mig.
Som vanligt, när jag bestämt mig för att börja med nåt extremt för att komma igång, får M för sig att vi ska äta ihop. Och jag säger ju ja. Den här gången var det kebab och snacka om att få kebab för pengarna. Inklusive eau de kebab i hår och kläder.
Det var väl trevligt. Jag var duktig och tog bara kött och sallad. Vi pratade om ditt och datt. Typ mina dejter och hans förhållande som han aldrig lyckas avsluta fast han inte ser nån framtid i det. Och att jag ska på den där relationsworkshoppen imorgon.

Jag vet inte. Jag blir lite trött ibland. Inser att det blir som alltid, att jag bryr mig mest, tycker det är viktigast att ses och höras. Fast egentligen kanske det inte ens är riktigt sant. Bara att jag är så van att se det så. Kanske får jag en ledtråd imorgon.
Jag är faktiskt lite nervös.

Inga kommentarer: