fredag 4 januari 2013

Inspiration, ja tack!

Idag ska jag inspireras!
Det är dags att träffa min gamla pluggkompis igen. Han kommer hit vid 17-snåret, vi ska äta lite mat, dricka lite vin och prata minnen, idéer, metoder och inspiration. Hoppas jag.

Det kommer inte bli så sent, vilket är bra. Jag vill upp och träna imorgon. Jag blev sjuk efter deppdagen i onsdags(igen!) och det var då kanske inte så konstigt att livet kändes grått och trist. Feber och ont i halsen, men nu är febern borta och jag vill komma igång! Med allt. Träning, jobbsök, dejting.. Viktminskning.. Fast den är jag redan igång med, förstås. Mer eller mindre. Jobbsök blir det på måndag. Dejting.. Ja, jag ska ju träffa den där killen på fredag, han jag mailat med så länge. Sen får vi se hur det blir med den där andre, han som messade på julafton.. Det har blivit lite mess, vi har sagt att vi ska ses, men nu åker han till det stora landet i Väst och kommer hem nästa helg. Så nu har jag bestämt att bollen (återigen) ligger hos honom. Vill han ses så får han höra av sig. Under tiden skiter jag i det och har ögonen öppna..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det gäller att hålla ögonen öppna överallt. Dock kommer jag bara att hålla ögonen öppna när jag är ute på ställen :) Borde också komma igång med jobbsökande o börja nytt jobb, men tycker det är så svårt när man jobbar o stressar hela tiden.....
Hoppas du/ni hittar lite inspiration! kram!

Antoinette sa...

Ögon och öron.. ;)
Jag kör på med dejtingsida ett tag, brukar ju ledsna vad det lider.. ;) Men vem vet?
Jag går ju fan aldrig ut längre, så.. :/
Ha en skön helg!
Kram!