torsdag 24 januari 2013

The guy next door

Jag har varit på dejt.
En kille jag träffat via dejtingsidan. Jag visste typ inget alls om honom innan vi sågs, rätt okarakteristiskt för att vara jag, men jag tänkte att va fan.. Man måste chansa lite också.
Och som ni nog redan gissat, så visade det sig att vi är i princip grannar. Han bor ungefär ett kvarter från mig.
Det här är inte killen jag kommer gifta mig med. Han är snygg. Skitsnygg, rent ut sagt, även om han kanske inte är typen jag kollar på sådär. Men han har ett jobb som jag är lite fördomsfull mot, vi har helt olika intressen och jag tror inte ens han egentligen är intresserad av nåt seriöst. Men hångla lite nån kväll? Ja tack!
Han bjöd över mig på en whisky nån kväll framöver, så vi får väl se..

4 kommentarer:

Anna sa...

Nu blev jag väldigt nyfiken på vad han jobbar med?

Maria sa...

mkt praktiskt!

Aurora sa...

jag blev också nyfiken!

Antoinette sa...

Mm, jag förstår det.. :/
Ja, jag har fördomar. Är inte stolt över det, men ärlig. Och jag gillar när jag blir motbevisad.. :)