lördag 26 januari 2013

balans

Lördag kväll.
Som singel kanske man borde vara ute och röja, men jag sitter här i min kalla lägenhet, med filtar runt axlarna, en kopp te och har det ganska skönt. Tränat har jag gjort idag också. Ja, det är väl ungefär det jag gjort. Jag körde ett extrapass efter yogan, ett lite blandat pass med både dans och styrka. Skönt, men jobbigt. Som det ska vara.
För balansens skull har jag gjort chokladbollar med sjukt mycket rom i. Imorrn börjar min sockerfria vecka. Jag vill känna mig snygg på lördag...
Jo, han hörde ju av sig i fredags. Tyckte att det var trevligt och att jag gärna fick komma över på ett glas vin eller öl, eller en fika nån dag. Lite sms:ande fram och tillbaka, sen blev det bestämt på lördag.
Lite sådär, det här med att dejta grannar. Det kan bli hur bra som helst, oavsett om det blir nåt seriöst eller bara nån att droppa in hos när andan faller på, men man måste ju sköta det snyggt. Vore jobbigt att inte kunna röra sig fritt här hemma.

Inga kommentarer: