tisdag 15 januari 2013

Halleluja!

Ett smärre mirakel, måste jag faktiskt säga.

De senaste månaderna har jag ju haft sån grym pms. Har deppat en vecka, känt att livet är meningslöst och grått. Känt mig ful, fel, fet och tråkig. Fick tipset om Jättenattljusolja, som jag hört talas om för längesen, men liksom glömt bort på vägen. Åt ju antidepp i så många år och de tog ju pms:en på köpet.
Tog tag i det där för några veckor sen, köpte en burk och har tagit dubbla doser för att snabbt få ut det i systemet och vet ni. Det verkar funka. jag har inte sjunkit ner i det där nattsvarta hålet den här gången. Fick min mens idag och har inte märkt ett dyft innan. Nu har jag lite kramper och känner mig svullen, men det kan ha lite med att göra att jag ätit B&J's och choklad. Kanske.

Tänk om det kunde fortsätta funka, vilken vinst!

2 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Ja det var ju det jag sa =)

Kul att det fungera. Och det blev bara bättre efter man ätit ett tag. Hyn blir finare också =)

Kram

Anonym sa...

Oj?! Det kanske man ska testa?! Speciellt om hyn blir finare också! :)