lördag 12 januari 2013

Jag håller mina löften

Mer sex var det lovat och jag levererar.

Var ju på dejt igår. Eller ja, den där killen jag pratat med i över ett år. Vi sågs på en hotellbar i stan och satt och pratade och drack öl. Trevligt, precis som jag trodde. Söt, lite nallebjörn över honom på nåt sätt. Lite mer svårpratad än jag trodde, men det flöt ändå på rätt ok.
Vid ettsnåret är han på väg att säga något, men hejdar sig. Jag frågar vad han tänkte och han säger att det var något lite galet, en sån sak han hade kunnat skriva i ett mail. Vi hade pratat lite om det här med att vara i nuet och göra roliga saker och när jag frågade igen vad han tänkte så sa han: "Vi borde ta in här på hotellet och sen äta hotellfrukost imorgon". "Oj, men jag har inte råd" sa jag. "Men det har jag" säger han. Och jag hör mig själv säga "Ok, vi gör det!"
Sen visade det sig att man tydligen inte kan ta in på hotell hursomhelst i Stockholm efter kl 1 på natten, så det blev inget hotellrum. Vi försökte med fem hotell och alla hävdade att de var fullbokade, så förmodligen har de nån policy. Så, istället åkte vi hem till mig och i morse/förmiddags åt vi frukost på ett fik här i närheten.

Trevligt. Så kan man väl sammanfatta det. Ingen himlastormande upplevelse, vet inte om det kommer hända igen eller om jag ens vill att det ska hända igen, men det var en rolig grej.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Haha Kul :)

Maria sa...

sjukt kul ju! vi bor i sveriges största stad, (lame fo sho men) och ni kan inte ta in på hotell??? Jag ska fan skriva till whoever o klaga! iaf släpp inte honom, han verka ju skön!

Antoinette sa...

Ja kul! Hade varit ännu roligare om vi fått ett rum..
Alltså, Maria.. Jomen han är jättego, men..
Ja. Vi får se.

Pettiwoman sa...

UNDERBART!!!
Precis så ska det vara=)
Spontant och mysigt. Håller med om att han verkar mysig men som du skriver, du får väl vänta och se =)
En ny härlig vän om inte annat!

Glad för din skull!

Massa kramar!

Kattis sa...

Heja! :)

Anna sa...

Det var det dummaste jag har hört, att man inte ska kunna få ett hotellrum på natten? Varför kan man undra?

Antoinette sa...

Jag tror det handlar om att de inte vill uppmuntra prostitution.. Men det är bara en gissning.