lördag 4 september 2010

underbart, härligt!

Ledig lördag, åh så behövligt och underbart!

Hittills har jag både hunnit med läsa i sängen, soft frukost och yoga.

Yoga is da shit för mig. Helt klart. Trots att jag är stel som ett kylskåp.
Idag var det lite... flummigare än i måndags. Fast på ett bra sätt. Jag tror ju verkligen på att man drar igång en massa grejer i kroppen och att saker och ting lösgörs. Idag började jag nästan gråta när jag gjorde plogen. Bara för att yogaläraren sa åt mig att det är jag som styr. För det känns ju verkligen inte så ibland, när jag hamnar i mina svackor.

Nu ska jag strax äta lunch. Jag funderar på att dra mig bort till Skhlm. Skulle behöva titta in på Classe. Vill ha små lampor som jag kan sätta på väggen i mitt förråd och en sån där ljusväckarklocka. Snart blir det mörkt på morgnarna, det är lika bra att förbereda sig...
Och så kan jag ju passa på att kika lite på höst och vinterskor också.

2 kommentarer:

Anna sa...

Hur gick det i dag då, gjorde du några fynd?

Antoinette sa...

Det blev en armbandsklocka... :) Tänk att jag alltid kommer hem med andra saker än det jag tänkt!