söndag 5 september 2010

pimpning, röjning och resor över hela stan..

Höstpimpning på bloggen.
Röjning i förråd. Ska köra tillbaka flyttkartonger till bästaste, som jag lånade för ett år sen ungefär.
Fast jag måste förmodligen åka över till brorsan först och hämta bilen. Just nu önskar jag att jag inte övertalat honom att kolla på lägenheten i Sumpan..

Nåja, jag har i alla fall bestämt mig för att stanna hemma nästa helg. Skullle egentligen åkt på en utbildningshelg, men nej. Jag ska ta hand om mig. Inte göra fler måsten än de som verkligen behövs. Dessutom kommer den här veckan att bli tuff på jobbet.

Fats jobbet känns roligt just nu. Det hänger jag mig fast vid. Ska suga ut allt jag kan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gillar din höststyling här på bloggen. Snyggt :)

Klokt att prioritera det absolut nödvändigaste. Tänkte också göra så, det blev lite fel från början men nu ska jag banne mig försöka vara ledig och njuta av det.