onsdag 8 september 2010

attjo attjo attjo prosit!

Ibland är det bra att tvinga iväg sig på grejer, inser jag.
Idag till exempel.
Febrig och eländig, men är det 100% närvaro innan Seattle så är det. Bara att masa sig iväg till replokalen, även om sången var åt helvete. Jag kunde i alla fall lyssna.
Och vad skönt det är, att det händer saker utan att jag är med och ser till att de händer. Och vad jobbigt det är.
Gissar att det är därför jag har så blandade känslor inför kören just nu.

Annars händer det inte mycket. Förkyld, som sagt, för.. är det fjärde gången nu sen jag började jobba? Eller bara tredje?
Inser att mitt immunförsvar tog semester för längesen och inte har några planer på att komma tillbaka. Jag tror jag måste anställa ett nytt.
Ringde Vårdcentralen idag. Fick en tid hos min nya husläkare den 24 september. Bara två veckor kvar, hurra.. Funderar på om man kan snabba på det hela lite genom företagshälsan. Ska kolla det imorgon. För nu undrar jag lite, så här sjuk är väl inte normalt att bli. Det kanske saknas nåt. Kan inte skada att kolla upp i alla fall.

Inga kommentarer: