fredag 24 september 2010

Äntligen fredag

Som jag har längtat efter denna fredag.

Det är som om det är ännu jobbigare att gå till jobbet nu när det bara är två veckor kvar.

Idag var jag i alla fall hos doktorn. En bra doktor. Han lyssnade. Ska remittera mig till en KBT-terapeut, eller ja, en sån som ska bli KBT-terapeut och behöver övningsklienter. På onsdag ska jag ta en massa prover, men han trodde nog att all sjukdom berodde på stress och depression. Sen ska vi ses i november igen. Så får vi se om det kan vara aktuellt med eventuellt byte av medicin.

Jag är fortfarande lite orolig och bekymrad över att jag inte orkar umgås med folk. Att jag inte orkar göra något. Men, jag tar tag i det efter Seattle.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klok tanke det där att man blir sjuk för att man inte mår bra psykiskt. Jag får fysiska symptom vid stress, värk i nacke/rygg och ofta feber.

Tycker att det låter sunt att ta tag i umgänge och sånt efter resan. När jag var som mest nere gav inte umgänget nåt speciellt däremot var det tidsfördriv så jag slapp tänka i alla fall..

Antoinette sa...

ja jag orkar inte nu. Och visst vet jag nånstans varför alla bakterier fått fäste.. :S

Anna sa...

Ursäkta om jag verkar helt borta men ska du sluta på ditt jobb? Jag måste ha missat det. Eller är det resan som är om två veckor?

Antoinette sa...

Nä det är resan. Jag ska inte sluta... än..