torsdag 2 september 2010

Nya funktioner

Jag hittar nya funktioner med lilla knubbisen varje dag, som ni ser i nedanstående inlägg. Nu kan jag både blogga och spela trummor med den. Jag körde ett trumsolo för kollegorna på rasten. Exklusivt. De såg lagom roade ut. Ingen feeling alls där!

Tiden går så fort. Snart är det helg och nu är det bara 41 dagar kvar tills jag korsar Atlanten och gräver guld i Usa, eller hur det nu var... 41 dagar kvar att leva nyttigt, träna och må bra. Synd att jag blir förkyld hela tiden då. Men nu skiter jag i det. Jag kör lågintensivt, så blir det hur bra som helst. Och denna helg har jag stora planer. Jag ska göra: INGENTING! Inget planerat i alla fall. Lite städa, lite träna, mycket sova.. Okej, rep på söndag, men det är kul.

Några bra dagar nu, det har varit skönt. Hoppas det håller i sig.

2 kommentarer:

Tears and Pearls sa...

Ska inte heller göra någonting i helgen!! Bestämde mej för några dagar sedan, och nu är jag ju förkyld så det passar bra. (men det är ju typiskt att några ska ut i kväll med tessan m.fl som jag inte ser så ofta :(

Antoinette sa...

Det är skönt att bara vara. Idag flänger jag runt, men det är rätt skönt det med.. :)