söndag 19 september 2010

19 september 2010

Idag:
Gjort min medborgerliga plikt och röstat. Gör det du med. Vi har fått kämpa för den allmänna rösträtten och många länder kämpar än i dag. Det vore väl fan om vi inte utnyttjade vår chans att påverka.
Fast rösta inte på Sverigedemokraterna är du snäll. Det vore dumt.

5 kilometer på löpbandet! 41 minuter! Jag är skitglad, hade räknat med minst 45. Målet är att kunna springa hela skiten innan jag drar till stora landet på andra sidan Atlanten. Nu är det ömsom gå, ömsom springa, som gäller.

Snart; repa. Kolla av inför giget på onsdag, kläder, längd på låtar, etc.

Men just nu; Kaffe!

4 kommentarer:

Maria sa...

Duktigt! Har du löpband hemma eller går du till gymmet?

Antoinette sa...

Visst var det! Jag går till gymet. Var hyfsat folktomt söndag förmiddag.. :)
Hur går det med vibrationerna?

Maria sa...

Det är jättetråkigt, jag är inte typen som går iväg och tränar helt enkelt.

Antoinette sa...

Vad synd!