onsdag 29 juli 2009

Vad jag vill ha

Jag vill ha nån som är min kompis samtidigt som han är min älskare.
Nån som jag kan skratta med, men också gråta inför.
Någon som är trygg i sig själv.
Någon som har ett eget liv, men som vill att jag ska vilja vara en del av det livet.
Nån som vill vara en del av mitt liv.

Jag vill ha massor av bra sex. Långsamt och uppfinningsrikt ibland, snabbt och intensivt andra gånger.
Jag vill ha romantik, inte röda rosor och dyra presenter, utan vardagsromantik. Något som är uttänkt speciellt för mig.
Nån som uttrycker sig med ord, som kan diskutera och argumentera... Men som kan ge sig när han har fel. Då kanske jag blir bättre på det jag med.

Jag vill bli attraherad, fysiskt och psykiskt.

Jag vill ha någon att vara viktig för.

Är det för mycket begärt..?

3 kommentarer:

Maria sa...

I hear you...

A sa...

Nope, inte för mycket begärt. Helt rimliga krav.

Anna sa...

Nej man tycker ju inte det, men omöjligt verkar det ju vara ändå.