måndag 20 juli 2009

Home sweet home..

Jag är hemma!
Och, jag har börjat jobba. Kändes sådär att ställa klockan på 06.00, men det gick faktiskt ganska bra att gå upp. Imorrn lär det väl bli värre.
Väl på jobbet var det faktiskt ganska trevligt att träffa kollegorna igen, de som var där. Det var galet lugnt och det har blivit ganska mycket fika... Jag hade 76 mail som jag gick igenom lite raskt, och jag jobbade med en kille på förmiddagen, annars har det varit... Lugnt.

Kan ju avslöja, som ni nog förstod, att festen var trevlig och bra på alla sätt. Kul att träffa folk jag inte sett på länge. Min moster, som jag inte träffat på 13 år, kom också. Det var bra, för hon fick mamma att lugna ner sig lite och inte vara så stressad. Lilla mamma, vart kan jag ha fått min vilja att vara perfekt ifrån..? Men hon gick till och med och vilade en stund. Mycket bra, för sen flöt det ju såklart på med festen.

Igår sov jag länge. Vi åkte och fikade på ett tokmysigt litet café och diversehandel i grannbyn, sen var det dags att bege sig mot flygplatsen.

Det här är nog första gången som jag inte har tyckt att det var odelat skönt att åka hem. Funderar till och med på att åka upp en sväng till i sommar.


Så himla vackert..

Inga kommentarer: