torsdag 30 juli 2009

Kroppsarbete

Jag är galet trött. Funderar på att gå och lägga mig fast klockan bara är kvart i tio.
Så går det när man kroppsarbetar!
Jag har skrapat staket hela dagen. Skrapat och tvättat. Så trist, men det måste ju göras.
Det märks att jag inte är van att vara ute hela dagen och jobba fysiskt...

Efter jobbet gick jag dessutom en lång promenad med en kompis och hennes hund.
Var tokhungrig när jag kom hem vid sju efter att bara ha ätit lunch vid tolv. Slafsade ihop en supersmarrig lasagne. Plötsligt dök brorsan förbi med ett rullbord som jag fått av farmor, så då fick jag sällskap till maten.

Det där rullbordet är en historia för sig. Det är min mormorsfar som har gjort det. Sen köpte tydligen min farmor det av honom och nu får jag det. Blir en bra balans till IKEAprylarna..

Inga kommentarer: