måndag 13 juli 2009

Att ha semester, men ändå känna måsten..

Jag är uppe alldeles för sent.
Men va fan, jag har semester. Jag får sitta uppe och lyssna på konstig musik på Spotify om jag vill.
Det enda jag ska göra imorrn är att städa lite. Och packa. Och gå ut, men det blir ju på kvällen.

Funderar på det där med att vända på dygnet och att vända tillbaka det.. Jag har insett att det inte är nån idé för mig att plåga mig med att vända tillbaka nåt dygn innan jag börjar jobba.
Lika bra att köra hårt, vara vaken halva natten innan jobbet börjar, vara skittrött på måndagen och sen gå och lägga mig tidigt dagen därpå.

Fast det behöver jag ju inte tänka på förrän om en vecka.

4 kommentarer:

A sa...

Kolla så du har skrivit rätt ;)

Antoinette sa...

jamen det har jag!

A sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
A sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.