fredag 31 juli 2009

Lite smått och gott

Vad märkligt det känns när man vill skriva något, men inte har något vettigt att skriva.

Jag kan ju rapportera att det hittills går bra med mitt nyttiga liv. En dag i taget.
Jag funderar fortfarande på det där jag skrev om. Vågar tänka lite mer på det nu, men det känns fortfarande jobbigt och jag vill inte skriva om det än.

Har ev ett direktbyte på gång med en tvåa i Hägersten. Sovrum, balkong och en sänkning av månadskostnaden med 1000 spänn. Känner mig lite sorgsen trots allt. Har ju bott här lääänge nu. Men vi får se, jag har ju inte ens sett den än.

Ja, lite låg är jag ikväll. Känner mig lite ensam, trots att jag valt själv att vaar hemma och ta det lugnt. Har en massa kompisar inne på Pride, och visst vore det kul, men 300 spänn.. Det finns inte i min budget! Hade jag varit gay eller bi kanske, men jag är ju så jäkla hetero så klockorna stannar... Såvitt jag minns i alla fall.

Nä fan, dags att sluta skriva innan det blir för mycket självömkan här...

Inga kommentarer: