torsdag 31 mars 2011

En sjuklings vandring i förorten

Jag blev lite inspirerad av Maria och tog med kameran ut på promenad. Det är skönt att få lite frisk luft, även om jag går extremt långsamt. Här är resultatet i alla fall.

Promenadväg i Såsen

Mönster

Jodå, man sopar gatorna i förorten med!

Men visst finns det snöhögar här med. Sunkigt!

Men, de smälter...

Ljuset i tunneln?


Vårtecken

Mera mönster

Så jäkla mysigt ställe

Hur hamnade den där?

Ännu mera mönster


Sen gick jag förbi ett ställe som jag varit nyfiken på länge. Kontoret för Kyäni här i Stockholm. Kyäni är en produkt gjord av framförallt Alaskian Blueberrys, som anses vara de bär som är mest fullspäckade med vitaminer, mineraler och antioxidanter. Jag har hört flera andra, bland annat min yogalärare, som testat den här och är grymt nöjda, så nu slog jag till. En månads förbrukning med alla tre preparat kostar 1200. Fast jag fick 10% rabatt. Om inte immunförsvaret blir bättre nu, då jävlar.

Sen gick jag hem och kissade. Är jäkligt kissnödig nuförtiden. By the way, hittills har jag gått ner 2,6 kg. På 3 dagar. 

7 kommentarer:

Maria sa...

say what, typ 1 kg om dagen? Herregud!

Antoinette sa...

I know! Vågar inte tro på det förrän på måndag, då har det gått en vecka.

Kira sa...

Kul med bilder!

Antoinette sa...

Ja, jag är lite dålig på det annars! :)

Kicki & Jörgen sa...

Underbara bilder!

Antoinette sa...

Tack! Med min lilla automat. :)

Kira sa...

Om du är lite dålig är jag kass. Nu med hemlig behöver jag ju faktiskt inte vara så nervös längre.