söndag 6 mars 2011

Lite lycklig, sådär på en söndag

Idag är jag lite lycklig.
För att vi hade ett bra rep. Nu är jag lugn igen och tror faktiskt att det kan bli bra det här. Tillfixning och upprensning var temat. Även om allt inte satt när vi körde igenom hela skiten innan vi slutade, så har jag bevis på att vi kan göra det.
För att jag får sjunga bekvämt. Det är så lätt när man blir coachad, att göra allt till överdrift. Och så har det blivit lite. Men nu hittade jag rätt igen, med hjälp av mina fina kvartettvänner.
För att A var här igår. Att vårt dumma gräl inte sabbade vår vänskap utan att vi bägge två är stora nog att gå vidare. Älskar dig!
För att jag mår bra. Livet börjar funka igen. Jag villl göra saker och jag gör dem. Även om jag fortfarande är sjukt självcentrerad så orkar jag tänka på andra och finnas där för dem. Och jag börjar bli spontan igen.

Så.
Det är skönt att leva.

3 kommentarer:

Amy Glaad sa...

Underbart :)

Anonym sa...

Vad roligt att läsa :). Du ska inte bry dig om andra just nu, bara om dig själv så du är helt på banan då kommer resten att falla på plats.

Kram :)

Maria sa...

Åh vad härligt!