fredag 11 mars 2011

solsken och dieter

Jag vet.
Vad gnäller jag om, liksom.
Idag är solen tillbaka, även om den tog med sig snålblåsten.
Gick ut och kände på solskenet. Det bådade gott, trots nordanvinden som blåste rakt in under jackan. Nej, jag har inte bytt till vårjacka än.

Lilla mamma är här och har födelsedag idag. Grattis grattis! Vi ska fira henne, Lillebror och mig på lördag, på restaurang. Ikväll ska vi äta dumplings, minsann. Det var därför jag gav mig ut. Inte för att vi ska äta dumplings ikväll, nej, för att hitta en present. Det finns en del lite roliga affärer här i förorten.

Jo, sen har jag bestämt mig. Jag, förespråkaren av att dissa dieter, ska dieta. Japp, i månadsskiftet kör vi. Dukan-dieten. Jag gillar att man går ner fort, jag gillar att man får äta ordentligt, jag gillar att man inte ersätter nåt med en massa fett, jag gillar att det är så stort fokus på stabilisering och framförallt gillar jag att man så småningom får äta vad man vill igen, med måtta.

Here we go...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska ta tag i den där jag med. Borde funka bättre :). Bara å köra