söndag 27 mars 2011

Ja må jag leva!

Idag är en sån där dag då det vore typiskt att skriva om åldersnoja. Att frossa i vuxenångest och "vad har jag gjort med mitt liv"-tankar.

Men nä.

Inte för att jag inte har såna tankar, det har jag lite nu och då. Men, efter att äntligen börja komma tillbaka till livet efter depressionshelvetet och att faktiskt fått höra ofta på sistone att jag ser yngre ut än vad jag är (helt oprovocerat!), så känns det helt ok.

Så jag firar min födelsedag genom att slappa och göra ingenting. Dricka lite kaffe, moffa kakor (förberedelse inför dietstart imorgon) och så småningom bege mig mot stan för sedvanlig födelsedagsmiddag. Jag tänker italienskt.

Det blir bra det. Nu ska jag öppna paket.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedan :)

Pettiwoman sa...

Grattis på 25 årsdagen.... eller ;o)

Kram

Kattis sa...

Grattis här också! :)

Anna sa...

Stort grattis! Hoppas kvällen blir trevlig.

Kram

Tears and Pearls sa...

Ha den äran på din dag!

Kicki & Jörgen sa...

Grattis grattis!

Antoinette sa...

Tack hörni!!! :D

Heart vs mind sa...

Grattis i efterskott!! Hoppas födelsedagen va precis så där underbar och härlig som den borde vara. Kram!

Antoinette sa...

Tack! :)