söndag 27 mars 2011

Fina fisken

Nu är födelsedagen snart slut. Fast jag tänker fylla år till klockan ett har jag bestämt. För de tog ju en timme av mig! Jäkla sommartid...

Nu har jag bestämt mig för att vara frisk och ska alltså gå och jobba imorgon. Därmed blir det också matlåda för första gången på jättelänge. Jag börjar ju imorrn, vet ni. Det ska bli spännande, jag hoppas det går lika bra för mig som för de flesta jag läser om på forumet.

Därför har jag också passat på även idag. Jag lär ju ha gått upp tre kilo imorrn från när jag vägde mig senast, som jag har "passat på". Men, man har ju bara fylledag en dag om året.
Maten var god, presenterna fina. Fick biopresentkort på 500 spänn, fina kinesiska påsar och ett hängsmycke, ett strykjärn och en bok. Lite pengar också.

Bra dag. Fast jag har känt mig bakis. På fyra folkisar, herregud. Och nu blir det inte party förrän i maj. Inte alkoholparty i alla fall. Fast man kan ju parta ändå.

Nä, sova nu, så jag orkar jobba imorrn.

2 kommentarer:

Anna sa...

Nej jag vet inte, vad ska du börja med?

Antoinette sa...

Jag ska ändra matstil.. ;) Läs lite längre ner, tror jag skrivit om det förut.