onsdag 30 mars 2011

Wining Alert!!!

Nu ska jag gnälla.
För det är inte kul det här med influensa. Det suger. Som fan.
Jag är inne på andra veckan nu och jag är less!!! För att inte tala om vilken skitlön det blir i maj. Tur att jag har några tusen från skatteverket att se fram emot i alla fall.
Det jobbiga är att jag inte känner mig så sjuk när jag sitter här hemma framför datorn. Sen gör jag nåt och håller på att svimma av matthet. Okej, inte frisk ännu... Febern går lite upp och ner.

Det är väldigt synd om mig just nu!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är jättesynd om dig. Hoppas du blir frisk snart.

Amy Glaad sa...

Sötnos. Det ÄR synd om dig!

Antoinette sa...

Ja det är det!! :(

Tack!

Anna sa...

Ja usch det ÄR synd om dig, aldrig kul att vara sjuk hela tiden. Tycker du borde ha gjort i från dig allt vad sjuka heter för ett bra tag framöver nu!
Krya krya!

Maria sa...

Jag har också blivit sjuk, men är inte dålig nog för att stanna hemma. Ännu... Känner att det tilltar. Krya på dig!

Antoinette sa...

Anna: jag vet! Ska kräva en utredning av immunförsvaret av min läkare.
Maria: Nej! Usch! Krya på dig du med!