söndag 20 mars 2011

She's back!

Gnälltanten is still going strong.
Supermånen var säkert fin och så, men det mest bestående intrycket den gav mig är några nätters riktigt dålig nattsömn.
Okej, en spirande förkylning kan ha inverkat också.
Men det känns lite grinigt att ha längtat efter att få sova och ha sovmorgon och sen vakna mitt i natten och inte kunna somna om. Varm, svettkladdig och trött, men ändå klarvaken. Somnade om till sist, men vaknade och kände mig outsövd.

Nu tänker jag i rent trots ha en skitlugn, soft morgon i alla fall. Skam den som ger sig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Supermånen har gått mig omärkt förbi kan bero på följande: fredag-full som en kastrull, over and out...Lördag- bakis å matkoma, slockan på soffan...

Gnäll på du jag gnäller med dig, eller ylar mot månen :)

Antoinette sa...

Härligt! Låt oss surtanta tillsammans! :)