måndag 8 november 2010

Träningsvecka!

Jag har kommit på att jag ska göra som i Biggest Loser. Jag ska ha veckoteman.

Den här veckan är träningsveckan. Idag har jag tränat 30 min Core och 55 min Spinning.
Imorgon är planen 55 min Yoga (om jag hinner från jobbet) och 75 min Afro aerobic. Onsdag, då blir det Spinning 55 min och Yoga 55 min. Torsdag kör vi Salsa 55 min om jag hinner från jobbet och sen Yoga 90 min.
Fredag tar vi 30 min Core och en Bodypump på 55 min. Sen kan jag få ta det lite lugnt på lördagen med en 75 min Yoga. Söndagen får bli vilodag.

Orkar jag med detta såvore det väl fan om jag inte tappade minst ett kilo till nästa vecka!!!

4 kommentarer:

Tears and Pearls sa...

Jag är på...om jag orkar....
kram

Antoinette sa...

Fast nu måste jag genast erkänna att jag nog hoppar över träningen idag. Eller, jag tränar hemma. Måste hinna med hemmet också.. :)

Anonym sa...

Oj oj oj det var en planering som heter duga...Sen är det ju du som gjort planeringen så då måste du få bryta oxå ;)

Antoinette sa...

Japp!
Idag var det tillräcklig träning att pulsa hem i 10 cm snöslask...