fredag 19 november 2010

Fredagkväll my ass

Åh det är så tråååååååååkigt!

Här sitter jag hemma och hostar upp lungorna när jag egentligen vill sitta på någon mysig bar med ett glas vin och massa snygga killar.

Seriöst, det här med att vara sjuk så ofta, det tär. Både fysiskt och mentalt. Jag börjar undra vad det är för fel. Varför blir jag sjuk hela tiden? Det saknas ju tydligen ingenting i kroppen, så vad beror det på? Okej dåligt immunförsvar, men det måste ju finnas ett slut! Eller?

För inte ens jag kan ju inbilla mig fram feber och krupphosta...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var ofta sjuk när jag var deprimerad. Tror man blir mer mottaglig mot sjukdomar när man inte mår bra helt enkelt.

Jag ska sitta på en bar men här finns det då inga snygga killar. Inte en enda att så mycket som vila ögonen på. Trist :(

Antoinette sa...

Ja det är nog en stor del i det hela. Men när tar det slut!?

Men du, det kanske kommer nån snart? Man vet aldrig! :)

Heart vs mind sa...

Krya på dig vännen!
Vi får ses och dricka vin när du mår bättre.

Antoinette sa...

Ja det kan du fethaja att vi ska!!! :)

Kira sa...

Hur mår du idag? Bättre hoppas jag. Du har mail förresten. :)

Antoinette sa...

Same same, fast nu med nästäppa också.. :S
Har jag mail? Roligt!!! :D Ska genast kolla.