söndag 14 november 2010

söndag gör jag ingenting.. Jo, tänker lite..

Funderar på KBT'n imorrn.
Är lite nervös, faktiskt. Hur ska det gå? Vad kommer jag tycka om terapeuten? Kommer det riva upp massa saker? Hur kommer jag att må?
Undrar om det är därför jag varit så sötsugen hela veckan. För att jag är stressad. Över jobb, KBT, allt.. Kanske är det som gett mig munsåret-from-hell också.
Fast det är i alla fall nästan borta nu. Tack Anti och Compeed!

Förresten.
MSN-killen hörde av sig idag igen.
Mystiskt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna för dig. KBT kan så klart riva upp saker, men till henne jag gick så snackar man inte så mkt vad som HAR hänt utan hur man ska hantera olika situationer..

Lycka till, det kommer gå bra :)

Maria sa...

Det kommer gå bra! Klart det är läskigt, men good things kommer komma ur det, ska bli spännande att höra om det när vi ses nästa gång. :)

Antoinette sa...

Jag tror också att det blir bra. men eftersom jag är som jag är så nojar jag såklart över det... :S Ska bli skönt att få det gjort.

Maria sa...

Hur gick det?