måndag 15 november 2010

Hur gick det då?

Jomen det gick bra.
Jag pratade, berättade, grät... Som vanligt, alltså.
Visst känns det lite som om man återupprepar sig. Jag är lite trött på att berätta om hur jag mår, när jag mår så och varför.. Särskilt som jag inte vet, alla gånger. Och jag vill ju veta, för jag vill säga rätt. Det sa jag också.

Så vi ska ses nästa måndag igen. Prata vidare. Så får vi se.

Nu är jag trött. Men! Jag har kommit på att det inte alls är mycket kalorier i Ekströms chokladmousse!

Bara en sån sak. Man kan ju bli lycklig för mindre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men va skönt att det ändå gick bra. Det är svårt det där med terapi för man vill få ur sig allt och fatta på en gång. Men det tar tid, ibland är man så slut av processen så det tar många dagar innan det sjunker in och man börjar bearbeta.

Men tur det finns chokladpudding (moussen tyckte jag smakade apa) fast visst är det godare med vispgrädde till ;)

Antoinette sa...

Ja, idag känner jag mig helt slut och på väg att bli sjuk till och med.. :S

Jag gillar moussen! :) Som tur är, för puddingen är fler kalorier... ;)