söndag 7 november 2010

The committee of assholes

Plötsligt kommer de över mig. Ovälkomna, som alltid.

Du är tråkig. Inte värd att vara vän med. Du klarar ingenting, kan aldrig fullfölja något. Ingen orkar umgås med dig nån längre stund. Du kommer sluta ensam, för du klarar inte att släppa in. Ingen vill komma in heller. Det är därför folk inte hör av sig längre. Och bokar av. För du är trist. Värdelös.


The committee of assholes talar om för mig hur det egentligen ligger till.
Jag vill be dem fara åt helvete, men jag hittar inte orden. För det känns som om det de säger är sant.

Jag önskar att jag kunde stå emot. Är det inte det här min medicin ska hjälpa mig med? Känns inte som om den gör sitt jobb.

6 kommentarer:

Maria sa...

Usch, jag har också ångestdag idag. Inget av det där är sant!

Antoinette sa...

Tack vännen.
Hoppas det känns bättre snart!

Anna sa...

KRAM!

Antoinette sa...

Tack!
Det känns lite bättre nu, faktiskt. Jag har fått iväg lite ansökningar och sådär.
Kram tillbaka!

Kicki & Jörgen sa...

´Du är unik som du är och duger som du är - för du är precis som du ska vara!

Glöm inte att du är värdeful!

Antoinette sa...

Tack!! :)