lördag 27 november 2010

Dagen efter kvällen före

Mina damer och herrar...

Idag har jag varit bakis. Mer bakis än på mycket länge. Sådär så jag blir påmind om att det kan vara ok att dricka liiite mindre kvällen innan. Eller ialla fall varva med vatten.

Nåja. Jag hade väldigt roligt. Singel AW med Maria. Hon fick mig att spela Guitar Hero! Eller Rockband var det kanske. Offentligt! Jag var skitdålig, men jäklar vad kul det var.
Träffade väl inte direkt nån potentiell pojkvän, men det är ok.
Pratade med en kille som hade mailat mig på dejtingsidan. Idag hade jag fått ett nytt mail att han gärna ses igen, men jag vet inte. Han var inte riktigt min typ. Hade barn också och njaä..

Men jag gillar idén, att gå ut på ett ställe där man vet att folk är singlar.

Sen hånglade jag lite i en soffa, men det var faktiskt bara för att jag var jättefull. Ojojoj.

9 kommentarer:

Maria sa...

Va!!! Med vem? Bra gjort!

Antoinette sa...

Haha, det är det som är problemet.. Han är lite suddig, you see..

Maria sa...

ha ha ha... bara det inte är med min bekant... ;)

Maria sa...

När hände detta?

Antoinette sa...

Hahaha, nej det var det INTE! :D
Det var precis på slutet av kvällen..

Amy Glaad sa...

Åh vad härligt avundsjuk jag blir nu :), jag vill oxå hångla! You go girl!

Antoinette sa...

Ja, fast det hade varit bättre om jag mindes med vem.. :S Jaja! :)

Anonym sa...

yay! hångel! you go!! ;)

Antoinette sa...

:D Man måste ju öva lite!