måndag 30 december 2013

snygg i håret

Nyklippt och nyfärgad. Det hade jag ju verkligen råd med, men nån måtta får det vara på eländet. Håret hade inte sett en sax sen i somras och var i det närmaste tvåfärgat. Nu är det enfärgat igen, i en skitsnygg rödbrun nyans, och genomklippt. Sparade längden. Ska se hur långt det blir. Hur länge jag står ut.
Som vanligt väldigt kul att träffa frisören igen, inte nog med att jag blir snygg, jag får prata massa skit och dricka kaffe också. Fick även tjusiga krämer av hans hudterapeutkollega, samt glögg i försenad julklapp.

Imorgon blir det trerätters och skumpa. 7 pers blev vi tillslut och M slipper vara enda killen. Blir förhoppningsvis och troligen alldeles lagom trevligt. Vem vet, jag kanske tillochmed kommer iväg på de där träningspassen på onsdag... Kan behövas. Jag har inga festklänningar som känns ok och jag vägde mig hos VV idag. Inte okej. Men på g.

Inga kommentarer: