onsdag 25 december 2013

God jul, Merry Christmas, Melekalikimaka, Feliz Navidad, etc

Dagen har gått fort.
Fylld med mat, släkt, julklappar, musik, juleljus, film på tv och födelsedagstårta.
Jag måste ha varit snäll i år, för jag fick bra många fler julklappar än jag gav. Inga stora grejer, det är ju familjedealen, men böcker, ett par tofflor, en skiva, tvål, kaffe och en fin mugg.. Lite smått och gott.
Regnet har öst ner hela dagen, men inne var det varmt. Jag kom hem vid nio, med en stor bit av tårtan i väskan och nu mår jag lite illa. Innan tårtincidenten har jag faktiskt lyckats äta ganska lagom, men man kan ju inte lyckas med allt.

Jag har förresten hittat den sämsta jullåten ever. Melekalikimaka med the Beachboys. Lyssna på den! Ljuvligt värdelös på alla plan.

God jul på er allihopa!