lördag 14 december 2013

Broken

Igår blev jag kanske lite full. Ni vet sådär som man kan bli om man möter upp kompisar som redan AW:at i flera timmar och så försöker man komma ikapp.
Roligt det där, hur man kan ha skitkul och må alldeles toppen och sen, på en sekund, inse att man är alldeles för full och verkligen borde åka hem. Man=jag. Förstås.
Hursom, jag kom hem ordentligt och sådär, men på vägen råkade jag trampa snett. Skitont gjorde det, men det gick okej att gå på foten (minns, jag var väldigt berusad), så hem kom jag, som sagt.
Vaknade imorse, bakis som bara den, och foten går knappt att stå på. Den verkar inte så himla svullen eller så, men det gör skitont liksom inne i fotleden. Jag kan stödja på den sålänge jag står still, det är när jag rör på den som det ilar till och jag tappar all kraft.
En typisk stukning, skulle jag tro. Kanske kan få hit pappan att titta på foten imorrn, kanske till och med linda den lite.

Men det känns ju lite pinsamt. Bli full och stuka foten, liksom...

Inga kommentarer: