söndag 1 mars 2009

Gomorron, gomorron!

Godmorgon!

Vaknade, inte lika utvilad som igår, men efter lite mornande kändes det bra.
Har just avnjutit en frukostsmoothie med banan, jordgubb och granatäpple. Tar det fortfarande lugnt med fast föda.
Solen skiner, himlen är ljusblå och det ser jäkligt kallt ut.
Jag är ledig fram till klockan 17. En hel dag framför mig. Undrar vad jag ska ägna den åt.
Träning kanske? Lite städning.. Ett bad vill jag hinna med. Eventuellt fortsätta jakten på en röd klänning, fast jag har några alternativ nu.

Första ska jag i alla fall njuta av min kopp rooiboste och bara ta det... lugnt....

6 kommentarer:

Anna sa...

Får vi se den röda klänningen sedan då?

Antoinette sa...

Självklart!

Anonym sa...

Vad har du hittat för alternativ?

Antoinette sa...

dels en på Åhléns, från innan jul, med paljetter, dels en omlottklänning på HM. Och så såg jag att det tydligen är modernt med röda byxor, så det är också ett alternativ.

Anonym sa...

Ha ha, "Och så såg jag att det tydligen är modernt med röda byxor", ja inte vill man gå emot modet! Hi hi :D

Antoinette sa...

Haha!
Nej, herregud! Jag som är så extremt modemedveten... :D