tisdag 3 mars 2009

är så jävla nöjd!

Jag var så nära att inte träna idag. Trots otäcka bilder på mig själv, som verkligen ökar motivationen, höll jag på att ge upp när min boxningskompis ballade ur (igen!).
Men, jag tog till den effektiva tekniken; tjata om träning på jobbet, så att du blir trackad om du kommer dit utan att ha tränat.
Det funkade.
Dessutom passade jag på att sätta upp mig på väntelistan till det, som alltid, galet fullbokade yogapasset. och se på fan, jag kom med!

Så idag blev det 15 minuter roddmaskin och 55 minuter yoga. Nice!
Beach 2009... osv..

Som det är nu kan jag bara äta flytande föda, så det lär kanske också påskynda processen lite. Magen kajkade ju ihop förra veckan och jag vågar inte äta nåt svårsmält. Det blir Nutrilett och soppa för hela slanten.

Ja, jag ska gå till doktorn. Dags för en utredning, så jag får veta vad jag kan äta..

Inga kommentarer: