tisdag 10 mars 2009

Utskälld av Kjell-Henry

Kommer ni ihåg Kjell-Henry? Han som var med i reklamen för Vasakronan för några år sedan och blev lite hypad ett tag?
Han bor här i mina kvarter.
Idag fick jag en redig utskällning på hans gnällbältesdialekt för att jag pratade i mobiltelefon inne på ICA. Sånt kunde man pyssla med hemma, tyckte Kjell-Henry!

Jag hade lust att säga: "bara för att du inte har nån att prata i mobil med!" men jag var en snäll flicka idag. Eller, jag ignorerade Kjell-Henry och fortsatte prata. Kanske inte var så snällt. Men, men.

Nu ska jag ta ett varmt bad för att mjuka upp mina ömma lemmar. Har i och för sig inte lika ont som jag trodde jag skulle ha, det är positivt!

Sen hägrar sängen. Jag har lyckats lura till mig sovmorgon imorrn, eftersom jag ska till doktorn och prata mage kl nio.

Man får inte vara dum, då blir det inga sovmorgnar...

5 kommentarer:

Aurora sa...

"dra in magen, britta"??? gud så otrevligt. bra att ignorera.

Antoinette sa...

Precis!
Han var duktigt upprörd! :D

Anonym sa...

Ah just det, det är därifrån jag känner igen honom! Ser honom ofta på ICA. Min träningsvärk är nästan obefintlig märkligt nog!

Antoinette sa...

Min var faktiskt inte heller så farlig! Låren var värst. Ser fram emot nästa pass! :)

Anonym sa...

Ja nu jävlar ska vi komma i form!