lördag 7 mars 2009

Fake it til you make it!

Nu har jag varit iväg och shoppat.
Kan tillägga att jag inte betalt räkningarna än... Jo hyran. Men inte de andra. Vi får hoppas att det finns pengar kvar till det.

I alla fall så tror jag att jag kanske blir mer social om jag känner mig fräschare. Jag vet ju till exempel att en av anledningarna till att det går så trögt med dejtandet är att jag helt enkelt inte känner mig snygg. Har svårt att se att nån skulle tycka att jag var det och har extremt svårt att tänka mig att klä av mig naken tillsammans med nån.
Så då tänkte jag; om jag fräschar upp mig lite, kanske självförtroendet ökar...

Nu har inhandlats:
- Hårfärg
- Hudkräm
- Hårinpackning
- Fotpeeling

Plus att jag tänkte passa på att färga ögonbrynen ikväll. Och epilera benen. Och smörja in mig med brun utan sol.

Fake it til you make it, girls...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart det funkar! Jag står inte ut om min lägenhet är stökig, då mår jag ännu sämre. Att ha ordning på lägenheten och känna mig fräsch är helt klart en bra grund att stå på.

Antoinette sa...

Jag tror det jag med.